borta bra (men hemma bäst?)

ja, så har snart 2 veckor gått.. imorgon åker vi hem till vårt kära(?) norrbotten..
Har varit såå kul att träffa alla igen.. hoppas det kommer fler tillfällen ;)

mattavdelningen här är sååå fin ;) synd bara att den inte e lika fin i happis :) men vi får fixa när vi kommer hem så den blir tip top igen :) försöka iaf :)

Gud, nu är det på riktigt alltså, måste bort från kalix kommun, norrbottens län, bort bort bort..
måste bara få tummen ur röven å fixa lite grejer först..

evvsi, min kära vän, vill ju komma till dig i umeå, men du får styra å fixa med ingvar först tror jag ;) eller så fixar jag så du inte får stanna kvar i skolan i umeå..., välj själv ;) Saknar dig såå gumman.. hur ska jag klara mig utan dig då du far igen..!? Åhh :/ men men, jag får ta farfars pärla fler gånger å komma ;)

Nä, nu ska jag gå upp å packa igen väskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0