karlstad

yes, nu är man här.. kändes som om det var en evighet innan det blev den 6 augusti.. men inte var d det :) dåligt tidig morgon, sov typ nada.. kanske 1h eller 1, 5h inatt.. dåligt trött jag var imorse, ville inte vakna, och verkligen inte fara därifrån.. var så mysigt ;)
vårat plan gick då från lule 6.35, sedan vidare mot karlstad 8.30 från arlanda. när vi kom in till stan så for vi bara med väskorna direkt till hotellet, och sedan bort till varuhuset. såå kul att träffa massa folk igen.. å ännu har man inte ens träffat 1/4 typ :) dock saknar jag alla mina underbara arbetskamrater i happis. men men, kommer ju snart tillbaka :)

nåväl, var en liten uppdatering från mig, måste gå upp på rummet nu och lägga mig i sängen igen :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0