meningen med livet





ikväll blir det utgång. vi har inte varit ut på 3 (TRE) veckor. (tror vi). känns som det iaf. fan vad gott det är med vin btw.
en annan sak är att vi sitter hos lisas och sofias granne maria. hon är en guld-klimp. fatta, hon är typ 40 och vi sitter här med henne som om hon vore en av oss (typ 15 då). lisa har gjort tattos åt oss på jobbet. (lisa var värst, som en fjortis, men då sa hon "- men vadå.. jag e ju en fjortis!") och bara så ni vet så snurrar pendeln som fan.

jag beställde för någon vecka sen 6 böcker. (jag som bara läst vad man behövt på skolan typ) har snart läst ut en och den har gett mig tankeställare som fasen. läs den, om ni inte redan gjort det- alkemisten heter den! när man läser den tänker man bara SHIT hela tiden och det känns i hjärtat. sen har jag beställt en bok som heter: lär känna psykopaten. har redan gått igenom check-listan för en psykopat och vet redan att jag ska läsa den. för det kanske är det jag beöver för att inse. har även beställt en som heter: meningen med livet, och jag hoppas att den ska ge mig lite (förlåt, jag menar mycket).

sen har jag även fixat två umeå resor, en den 25 april (typ snart) och sen en då yran är. (jag hoppas att denna gång vågar blåsa upp din madrass, BABY BABY!).

nä, nåväl. men ha en kul kväll för det ska vi också ha!

Pussåhejleverpastej


simma lugnt. *blubb blubb*



Kommentarer
Postat av: evvsi

Ojojoj Emmsi, TRE hela veckor!! Men vet du vad, jag var ut igår och MEST troligt så ska jag även ut idag ;) de du! hahaa :) miss u baby, längtar som tusan tills du kommer

2008-04-12 @ 18:12:50
URL: http://evelinaenglen.blogg.se
Postat av: Syster

Tänker du åka bort på min födelsedag!?!?! :(

2008-04-13 @ 12:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0