söndag

öpnnade just ögonen för andra gången i morse. tidigare vaknade jag vid 6 och var jävligt förvirrad och hade ingen aning om vars jag var. men just d: efterfest skulle d vara hos janne igår. hur galet var det då?: jo, nudelkokande och sen somnat på soffan. sen så har min telefon varit på villovägar en sväng igår och har ingen aning om vad man utsatt den för. så om någon har fått konstiga mess eller nå konstiga samtal, läs då meningen före denna en gång till.
var förövrigt jävligt skönt att sova imorse och inte behöva tänka på att man ska upp till jobbet.

nä, alltså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag lägger ner för tillfället. ska ta och hoppa in i duschen, sen blir det soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0