jag kan inte sluta vara en lipsill

min sill

min älskade sill


som jag sagt till henne 40 gånger om. vette tusan hur jag hade klarat mig i happis utan henne.


det var hon som lärde mig känna kärlek. sån där ta-sig-på-bröstet-å-känna-kärlek-kärlek. (och vet ni hur ofta jag känner?!)
vet inte hur många vinglas som jag har druckit med henne (lipat och känt kärlek vinglas)

och vet inte heller hur många party-vinglas jag tagit med henne (jag tappade räkningen någongång i mars)

jag vet heller inte hur många kloka ord den här lisa har sagt mig.

och jag vet inte heller hur många av mina tårar som lisa fått torka.

vad ska jag ta mig till?!

nämen alltså. lisa, du finns ju kvar. så vad fan håller jag på med!?

MEN

dock inte bara en backe ner

MEN OKEJ
bara ett telefonsamtal bort

MEN

det är inte samma

MEN LISA

det jag vill säga dig är att JAG KOMMER ATT SAKNA DIG

MEN

jag lovar. jag kommer och hälsar på dig (och renarna)



Kommentarer
Postat av: lisa

jag och renarna väntar!!! fast inte för att jag sett nån enda :( puss min sill du är söt

2008-08-05 @ 21:09:47
URL: http://dahlskog
Postat av: Sara

sillen vi får ta och åka och hälsa på henne ;)

2008-08-13 @ 21:55:58
URL: http://dasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0