hästar i ögonen

HÅPP ÅPP INNAN JAG KOMMER Å DRAR I FENAN

5 timmar senare var jag i stallet
precis som igår
då var jag på jobbet 5 timmar efter jag skulle ha börjat

sånt är ju bara pinsamt


sagt i kammaren:

-tänk skulle man vara morgonpigg. gå en morgonpromenad innan man börjar jobba. dricka kaffe å läsa tidningen. fan vad skönt.
-ja, jag skulle också vilja. men börjar jag 11 brukar jag kliva upp vid 10.15.
-å när du börjar 6 kliver du upp 10.15
HAHAHA


-men spindeln i trosan, du vet
-ja men hon kanske tyckte det var skönt, så där pirrande du vet
HAHAHA


det var kul å vara hästis. jag var inte ens rädd. kanske för att kidden hade fått vinterpäls och såg ut som en snäll isbjörn.
jag har fladdrat som fan med benen. hoppas på tränigsvärk imorgon. (som jag inte haft på 1,5 år-fy fan vad hemskt ändå)

nä, ska klä på mig å d nu, ska å se på hockey med sillen. eller nä, sådär prata bara.

hejdå

Kommentarer
Postat av: christherocker

Vadådå?;)

Jag är ju en handyman;)

2008-12-11 @ 13:20:09
URL: http://christherocker.blogg.se/
Postat av: christherocker

alltså.. jag har lite svårigheter med att tolka innehållet i din blogg:P

Är det fruktansvärt internt eller är jag trög?:O

2008-12-17 @ 09:44:25
URL: http://christherocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0