lilla lördag

vi lyssnade på rasta hunden, bruce och massa fler. vi drack. jag tog på mig batman-dräkten. jag har (tydligen) haft finska kurs med taxi chaffisen. vi röjde på umppis. sen mc-garaget. jag vilade lite. sen igång igen. ringde till reino (visst var d så?!) igen och åkte till statåil och köpte makkara. sen hem, gjorde nodlar och åt massa brieost. jag somnade och lisa skrev djupa saker och lyssnade på musik. jag vaknade: massa finska pojkar, ingen lisa och min telefon var borta. det visade sig att vi hade efterfest. lisa satt i skyltfönstret. jag sprang dit. och lisa hade min telefon. jag märkte att jag hade skrivit ett (dumt) mess och frågade lisa allvarligt när hon hade gett mig tillåtelse till att skriva och skicka det. men hon hade inte gett mig det. Amen


Fan vilken bra keskiviikko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0