tisdag (morgon?)

nu har min evvsi åkt hem.. hon lämnade mig.. suck! nåväl, blir nog en umeå resa snart så, å sen så får jag hoppas på att dom ska hem nå mer före det också :)
Var upp i sömnen typ vid 8-tiden och skjutsade henne till busstationen, sen hem och bädda ner mig igen :) brukar inte kunna somna om, men jag lyckades :) vaknade typ för ett litet tag sen.. nice! (nu blir evve arg på mig, eftersom hon tycker jag har vänt dygnet, men hallå, vänt dygnet har man inte förrän det är så att man vaknar typ 19-20- tiden på kvällen..visst då ;P!?)

har haft världens sjukaste drömmar om textil-jocke och 2 andra tjejer, (och NEJ, inte nå sånt ni tänkte nu :P) som jag aldrig sett tidigare iaf :). Nämligen så att dom hade tillverkat en bomb och satt innanför väggen vid fåtöljer å bokhyllorna.. (på jobbet alltså) sen en dag small det ju såklart.. dom alla 3 fick jobba kvar, bara dom städade efter smällen :) dom snodde även min väska som var full av pengar. suck. har även drömt att jocke körde en plogbil och alla var rädda (så skulle det vara i verkligheten också) för han körde över allt och alla som var ett hinder för han. så människor dog, bilar förstördes, hus förstördes m.m. Undra varsifrån jag fick den drömmen ifrån då evve!? Vad gick jag igenom igår? :)

Nä, klockan är snart 14.. kanske att man skulle ta sig  upp från sängen och fortsätta packa här.. skulle behövas.
Har till och med fått ett sms om att mitt paket fullt med kläder har kommit på posten.. och ligger fortfarande kvar här?!

Nä, nu måste jag verkligen ta mig ett ryck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0