tråkigt?!

Vad blir ditt namn baklänges? amme
Har du gjort en snöängel i år? nej, inte ännu..
Hur lång tid är det längsta du legat på sjukhus? typ 2 veckor
Platt eller lockigt hår? nå är ju vågigt, men gör det alltid platt :)
Är du kär i någon? försöker att inte vara
Vad gör du när det regnar? antingen njuter eller tjurar
Har en dröm gått i uppfyllelse? jo, fast den höll inte så länge som jag ville
Vad har du för startsida på internet? google
Vem ringde du senast? robert. guds fel ;)
Tycker du att sengångare är söta? näee..
Har du haft vattkoppor? jepp
Har du någon gång testat karate? nope
Vilken mobilringsignal? den bästa
Minimorötter eller pommes frites? pommes
Första sporten du gick på? bandy skulle jag tro :) jag har ju bott i nyborg så :) haha
Vad längtar du mest till just nu? komma bort från kalix, eller norrbotten alltså, och att känna sån där lycka som bara verkar finnas på filmer. typ the holiday- lycka! den 1 augusti gäller det!
Hur gammal har du tänkt bli? jag har alltid sagt att jag kommer att dö innan jag e 25, så jag har typ nästan 3 år kvar alltså.
När åt du senast en fiskbulle? har aldrig ätit det så..
Vad drömde du inatt? väldigt sjuka saker.. speciella tjejer i en bastu, en spec. tröja, skoterfärd.. allt möjligt :)
Vilken tv-serie är bäst? är dålig att följa serier för tillfället..
Kan du gå ner i spagat? nej, inte det
Vad åt du senast? en macka.
Höga eller låga strumpor? höga på vintern :)
Vad är du mest rädd för i hela världen? döden och att känna mig ännu mer ensammen än vad jag gör nu..
Har du varit kär i en kändis? nä, men nästan :) haha
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? förut då jag bodde hemma och drack mjölk
Röd, grön, blå eller gul mjölk? röd var det.
Vad har du för färg på ditt påslakan? cerise
Vad ska du döpa dina barn till? vet inte. tror inte jag kommer ha ngt barn iaf så..
Sommar eller snö? sommar måste jag nog säga..
Bikini eller baddräkt? bikini
Snyggaste läraren? ingen.
Är du mörkrädd? ja, ibland. när min fantasi går lös så är jag väldigt rädd :)
Har du någon gång haft på dig ett par kallingar? jepp :)
Riktig gran eller plastgran? får inte tycka annat än riktig för evelina :)
Tänt eller släckt när du ska sova? släckt. men kan få stå tänt en lampa i fönstret eller nå när ja e själv :)
Luktar dina fisar hallon? tjejer fiser inte
Godaste drickan till frukosten? juice tror jag. eller nä, vatten kanske.
Senast lästa bok? oj, det är längesen. kommer inte ihåg tror jag.. 
Vem kramade du senast? täcket
Älskar du att sjunga? ja, när jag kör till jobbet och jag är själv i bilen. det är det bästa :) aldrig då någon hör :)
Vill du bli president? nope
Har du spelat kille i en teater?
Duscha eller bada? duscha, eller hmm.. bada kan vara rätt mysigt ;) hihi
Kan du ditt mobilnr utantill? japp
Har du tråkigt? vad tror du?!
Har du gråtit i skolan nån gång? ja
Stockholm city, Metro eller .SE? ?
Hur tar du dig till skolan? går inte skola
Har du någonsin sminkat dig som punkare? nej
Sjunger du på toa? nej, föredrar duschen och bilen.
Vilken färg har din jacka? har några..
Använder du långkallingar? ibland :)
Är du höjdrädd? nja.. lite kanske.. beror på :)
Vilket land vill du åka till? thailand å massa fler.
Vad var det senaste som fick dig att skratta? då jag å evve nyss prata
Vad ska du göra NU? BRA FRÅGA!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0