en tisdag i juli

vaknade tidigast av alla idag och gick till storstugan å ropa: HÅPP ÅPP! och självklart undrade alla vad JAG gjorde vaken typ 8.30 eller vad nu klockan var :)
vid 11 for jag å mötte upp jonna å for till frevvis. å sen kom några till dit. vi hade trevligt å d. men frös lite ibland :)
sen ut till stugan igen och åt (som dom och då jag gör hela tiden här ute)
satt på bryggan och så dök kenny, patte och hjerpe upp och tog med mig på en minst sagt SJÖBLÖT sväng på vattenskotrarna.

kommer fram till freddes stuga och jag står och droppar på bryggan
patte: -jamen jag sa ju att du skulle ta med dig torra kläder
jag: -nä, du sa att jag skulle ta nå kläder jag inte är rädd för att dom blir blöta
patte: -jamen jag mena ju torra
kenny: -YES! emma tänkte till igen
hahaha

sen basta vi å d. drack cider. hade massage-tåg, å lekte bulleri-bulleri-bock-hur-många-horn-står-opp-leken.
å nu ska jag gå å lägga mig.
pussåhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0