helgen

på fredag kom min älskade jonnis hit. vi for å körde lite. där i torne. prata om vad vi skulle göra. nå men vi sitter bara hemma å dricker lite vin. vi fortsatte å köra. körde förbi umppis. titta på varandra och log. okej, hem duscha å d. sen kom raggarn hit också. först anders en sväng. sen drog vi till torne. nån timmas sömn. sen på jobbet KL. 10.00 (vaknade kl 06.30 heeeelt panik åt jonna, bara jonna jonna jag har försovit mig. hon ba va e klockan å ja ba 06.30! hon tittar på mig och suckar men emma du börjar ju kl 10. ja just d ja. fick sova lite till).
lördag- efter jobbet for jag mot kalix. for ut i stugan. åt å satt på bryggan och drack vin å mös. sen till nyborg. duscha å d å sen till kalix. till therese en sväng sen hotto. var som kul (tror ja eller nå) plockade blommor som stank i min väska imorse.
söndag- folk har ringt å väckt mig från morgon. ja har ba sagt jomen jo, jag ska strax upp. kl 14 tvingade jag mig upp från sängen. for å käka på stan med brorsan, evve å turken. nä per mena jag.
efter det for jag å evve till hennes mamma och syskon. hoppade studsmatta med småbarnen. dom orka hoppa 5 timmar. jag var slut efter 5 min.
sen typ for jag till kenny å dom. såg tv. å somna på xl soffan som var jäkligt skön idag. nä å sen skulle jag fara tillbaka till finland. men mötte evve och for en sväng till.
å nu ska jag sluta skriva och än en gång försöka sova.
god natt.






           
            
              
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0