hur kunde jag låta det ske

idag har jag inte haft så mycket för mig förutom att jag har legat i min säng och funderat. nästan blivit knäpp på allt jag funderat om. men jag tror jag har kommit på en bra plan iaf. eller? nåväl. det lär ju märkas. och man kan ju alltid ångra sig.

jag försöker förstå. idag förstår jag. jag förstår vad lisa skrev i sin blogg och jag förstår varför folk har sagt åt i mig i 2 år att: EMMA VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED!?! och jag har bara: jamenja. vi är ju kära. han älskar mig och jag älskar han.  vilket skitsnack. och ibland är jag faktiskt sådär glad och lycklig på någon bänk vid frasses. men nej, jag ska inte tillåta mig själv till det någonsin mer.

nu ska jag sätta på en film jag kan böla till. (john, jag lovar det är skönt)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter som en bra idé Emma! :-)

2008-07-15 @ 16:48:46
Postat av: carro

läste hennes inlägg. tror det var det jag läste. & det var sjukt bra ;p

2008-07-16 @ 00:54:57
URL: http://caarroekholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0