och så var det måndag igen

men har ICKET varit på jobbet. för jag har nämligen SEMESTER (medans vissa andra har börjat jobba idag :P)

okej. min helg då.
i fredags efter jobbet kände jag att det var dags att fira semestern. sagt å gjort. ida ville även prova på happis uteliv så hon kom också med ;) vi hade det kul här hemma (hann förbi sillen en snabbis också), men sen när vi kom till ponde blev det sämre, så for iväg till torne å kolla men där fick vi inte komma in. nähäpp. så jonna ville tillbaka till ponde så var bara att snällt gå in igen. men sen blev jag å ida less. så vi for och käka. hittade nå kalixbor som vi sen for å klättra i nå björkar med :)
här är nå bilder från denna fredag







sen blev det lördag. sov till typ kl 16, men tog mig inte upp ur sängen innan kl 17.15 kanske. brådis till kalix, eller nyborg rättare sagt. middag kl 18. packade å drog iväg. ut till stugan. käka å sånt. basta å bada (med linus å hans kompisar :P) hade kul å mysigt å d. sen iväg till kalix. till john john. sen blev det hotellet. hade kul. men var väldans varmt.

nåväl. sen söndag.. for ut till stugan. sover aldrig så gott som i stugan (eller jo, i lisas också, på valborgs :P)

å är nu en sväng i happis. packa om väskan å sånt. får se om ja drar tillbaka till nyborg imorgon eller hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0