stugan

sitter nere på bryggan med tända ljus å d.
fasen så skönt det är.

pratade lite om motion där uppe i stugan nyss.
mamma tjatar hela tiden om att jag måste träna och motionera. kanske hon också märker bullmagen?

pappa: -ja men hon tränar ju högerarmen på lördagar
jag: -haha, vad?
pappa: -jamen vinglaset
hahaha
mamma: -nä fel, onsdag, fredag och lördag
hahaha
mamma igen: -vänsterarmen också då, för i den haru väl cigaretten
hahaha

ja, så se där, lite motion iaf :)

nä, nu sova. frevvis imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du får motion .. men det är bra .

då behöver jag inte baka bullar för att du ska träna ....jag funderar på var mina arm muskler

kommer i från .. inte är det bulbak ...

men du har ju sett så stora dom är , mycket träning .eller ......

kommer du förbi fasst grannen far

kramiz .

2008-07-29 @ 02:27:53
Postat av: Elin

Haha =) fast inte har väl du någon bullmage att klaga över, skyll på åldern det brukar jag intala mig att det beror på. Fan man var ju platt som en planka när man var yngre och ändå åt man typ hela tiden.

2008-07-29 @ 10:54:46
URL: http://hppt://elinrydberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0