vi behövde då inge spökhus

yes. idag har jag fått andas frisk luft. fan så skönt å orka stå på benen.
så ringde lillebror. dom skulle på max. å ja ba joo, jag kommer med. sen börja ja tänka efter. ringde å sa nej. men då börja han tjata om att sälen blev ledsen å d om jag inte kommer så ja ba jajaja. jaha. +2kg då eller. men jag hade ju inte ätit på typ 2 dagar så då var det nog okej iaf :) eller nå. sen så kom sig inte evvsi till happis. busstrejk. hoppa in i bilen å hämta henne å massa ärenden å fix där i kalix innan vi for tillbaka till happis.
sen har vi skrämt upp varandra och sånt där som vanligt och det slutade med att evve slog mig i ansiktet av rädsla. haha. men kul vare.
nä. men natti natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha.ha ... kan hälpa dig med den underhållningen ..

buuuuu ...

2008-07-19 @ 14:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0