dessa söndagar

japp. ännu en söndag. gillar som inte söndagar. fast dom e ju som ändå härliga. jaja.
nå igår vart d ju då kalix. kul kväll. å spyflugan visade varför hon aldrig vill bli full, typ eller nå :)
sen så tror jag att folk i kalix har nå fel på ögonen ibland eller nå. alltid är det något. orka bry sig säger jag ju bara.
ja nå idag har ja och evve varit å gå på graven. vi brukar som alltid göra det ganska ofta varje sommar. har sagt hej till några stycken. jag rös.
och så har vi varit och ätit hur goda bullar som helst hos marie. tyvärr fick vi inte se en bebbe ännu. men på en vecka typ.

nä. alltså jag orkar inte skriva nu nå mer. god natt eller nå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0