jaha då var det som måndag igen

men nu är det inte länge tills nästa ledighet. fre-sön. rätt skönt ändå. blir ut till stugan då skulle jag tro. jag tror inte jag som kan med en midsommar utan skärgården. måste nog ta ett premiärdopp då. det blir bara senare och senare ju äldre man blir.
ähh.
har iaf varit duktig och varit ute å gå i nästan en timma. men vad gör bara en gång? nä just det ingenting. john och jag som skulle bli sååå hurtiga. men visade sig att han som var hurtig med markus idag istället. oj fan, kom på att jag ska äta tårta imorgon på jobbet och gråta ihjäl mig när jocke sticker. vem ska jag nu få massage av? vem ska jag garva åt så mycket? vem ska jag nu fundera om vad som denna funderar över? och vem ska jag fyllehångla med? jocke fan också. jag kommer verkligen att sakna dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0