sjuk?


känner mig lite dålig för första gången sedan januari typ. rekord om vi säger så. annars brukade jag vara sjuk 1 gång/månad. (kanske ändå funkade med operationen)







image35

undra om jag hade feberyra (inte har ja nå feber) i natt eller om allt bara var som vanligt(?):
vaknade klockan 3 i natt i panik. trodde jag hade missat flyget (vilket flyg?)
sen i morse då jag hade klivit upp och skulle klä på mig så hittade jag inte mina uttänkta brallor. letade och letade, men kom på efter ett tag: att jag hade vaknat klockan 5 inatt och gått till tvättstugan. mycket riktigt. i tvättmaskinen låg mina byxor jag letade efter. (dock helt blöta då) min morgonrock låg bredvid sängen så förhoppningsvis har jag inte gått naken iaf.

nä. nu tror jag faktiskt att jag ska slå på en film eller nå å bara ligga här. hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0