minnen bara

 

och här kan jag väl tyvärr inte skriva om mitt minne. för då blir nog den här underbara människan som jag tänker på inlåst resten av sitt liv. och en omogen människa kommer hata mig ännu mer.
han var så jävla bra. jag menar är. synd bara att jag inte har sett han, pratat med han, eller skrivit med han på nästan 2 år. han får inte ens hälsa på mig.

fan vad vi hade det roligt! så jävla roligt. rally efter vithedenvägen. galna fester. nån merca där. och nån audi där. banka i nå tak. fan, nä, nu slutar jag skriva om det här. för det är så jävla sorgligt! (och du som läser det här kan ju hälsa detta till han)












Kommentarer
Postat av: Jonna

Vem syftar du på? hmm...

2008-06-26 @ 07:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0