det där fula f-ordet

nu sitter jag hemma hos sillen, i hennes nya, skeva soffa.
hon simmar här fram och tillbaka och försöker få någon ordning.

idag har jag kommit fram till att jag är så jävla flottig. jag bara äter och äter. det enda jag tänker på är mat. (evve, min mage börjar likna, eller okej, den är som då i somras då till och med du erkände att jag såg ut som en michelingubbe) dags för förändring! tror det är dags för proteinpulver i 2 veckor. synd bara att det ska smaka så jävla bajs.

jag har dessutom pratat med världens bästa evvsi idag.
fan, jag saknar dig! kom hit så jag kan piska dig med tvättlinan, pilla på dig när du ska sova, titta på tv när du ska sova, skratta med dig, gråta med dig.
har bokat en ume-helg och en kalix, nej fan, jag menar happis-helg med henne. sen yran, den får vi ju heller inte glömma ;)

nä, nu ska jag börja dra mig hemåt där min mammi ligger och sover.



fan, du trollbinder mig. fixa din medicin och kom hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0