är det så?!

en kalix tripp ikväll också.
samuel är guld! han får den mest ledsna människan att le. man kan inget annat åt samuel.
när jag ska vara arg på honom får han mig att skratta, men samtidigt är jag så jävla arg. och det kan han som inte förstå. för jag skrattar ju :) ähh. åhh.

jag har förövrigt dödens bil eller nå. har kört ihjäl en hund, dagen efter det var det jävligt nära att köra på en till. å idag hittade samuel en fågel någonstans där i grillen. och nu när jag körde hem körde jag ihjäl en hare. någonting är det ju med bilen iaf. men vi såg ju hur det såg ut på insidan bakki grillen så förklarar kanske saken :)

nä. nu sängen. god natt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va fan är det me bilen??!! konstigt konstigt...

2008-05-23 @ 23:18:07
Postat av: Frida

Right back at you Emma & tack ska du ha :-)

2008-05-24 @ 12:34:40
URL: http://friedas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0