god natt, försök somna om happis

fick en present idag (i förskott) av lisa
det var en kaffemugg, då vi pratat om att jag vill lära mig dricka kaffe, och den var fylld av japp. gott.
okej, ja men lisa å danne gick. å sen frestades jag av den där chokladen. så gick och skulle ta upp dom från muggen. det hela slutade med att jag skrek och fick panik, för under det där goda hade dom lagt en STOR äcklig spindel (jag har fobi) jag sket i chokladen och for och käkade hos lisa.

okej. sen har jag lipat som fan till so you think you can dance och till idol då.

sen ringde john john. kom hit utanför å så. så bad jag han komma å kolla på det äckliga djuret. VILKET JAG INTE SKULLE HA GJORT.
det hela slutade med att jag väckte halva happis, att min jacka låg på marken och att tårar strömmade.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på födelsedagen Emma! :)

2008-10-02 @ 21:05:13
URL: http://ewepelin.blogg.se/
Postat av: marie

Grattis emma pemma=) hälsar marie m familj

2008-10-02 @ 22:32:19
URL: http://hem.fyristorg.com/malamute

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0