hahaha

har skrattat, vet inte hur många gånger, idag.

då kenny var förbi här och vi garvade åt då vi höll på å strula å d i början å lyssnade på FAIRYTALE och satt å hånglade i en merca. då jag och josse hade bränt en skiva och då kenny lurade mig att han var shitzofren (ni läste punkt 3 på inlägget före va?) och jag blev livrädd för han. hahaha

sen har jag garvat som fan då ja prata med john john nyss. men om vad behövs inte skrivas här ;)
fiskbullar å håriga magar å sånt bara :) haha

sen ville han nog att jag skulle bli av med körkortet också:
- nää, nu tar jag fasen å dricker lite vin
- lät ju bra det
- jo
en massa prat å sen
- nä, nu ska jag fara å tanka bilen.
- okej jo men godnatt å d
- jo sov gott
gick ut å satte mig i bilen och kom på vad fan jag gör
sen fick john john sig en liten utskällning ;)


ska slå på en film nu, ja å mitt vinglas.
måste fara till kalix imorgon då jag slutar. måste fixa nå filmer på datorn. har sett alla typ 40 gånger. okej men nästan iaf :) mitt internet är inte det snabbaste här så.

nä. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0