nå då blev ja nå utmanad

sju udda eller märkliga saker om mig själv (utmanad av evvsi).

1. jag är egentligen blondin. många som inte tror d, men så e d.

2. jag lider av tvångstankar. många och jobbiga.

3. jag går på allt som folk säger. typ.

4. jag är väldigt rädd av mig, mörkrädd mest. men just det också att ja e expert på å inbilla å fundera, skrämmer upp mig själv helt enkelt. fantasin har inget stopp för mig. (igår trodde jag att det var skottlossning i mitt hus och var tvungen att fara härifrån.)

5. jag är livrädd för tandläkaren, börjar alltid gråta då ja är där. slår aldrig fel. och gråter alltid när jag ska ta sprutor. panne för det helt enkelt.

6. när jag blir arg så börjar jag typ alltid å gråta. jag vill kunna visa min ilska ;) så jag är inte alltid ledsen då jag gråter :)

7. bland det värsta jag vet är tandpetare (av trä, mår dåligt när jag ser folk som tuggar på dom, hujja) glasspinnar (måste alltid linda överdraget på glassen runt pinnen när ja ska äta en), spindlar (ruggig panne), blod (när någon pratar om "hur mycket det blödde" t.ex., börjar ja må dåligt, det börjar äcklas i benen på mig och jag känner mig svimfärdig) och sprutor. senap är jävligt vidrigt. spyr då jag får det på mig.



De som utmanas ska skriva 5-7 saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Jag utmanar:

emelie, elin och syrran dårå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0