och

jag har haft alldelens för mycket längtan efter evelina de senaste dagarna.
snart får du kanske samtal:

-hej vad gör du?
-nä, typ inget
-okej hejdå

efter 20 min
-hej vad gör du nu?
-öhh, nä samma som sist
-okej hejdå

efter 20 min
-hej vad gör du nu?
-öhh, nä samma som sist
-okej, vad ska du göra idag?
-nå ska till kajsa å äta våfflor
-okej när då?
-nå vid 20.00 kanske
-okej hejdå


efter 20 min
-hej vad gör du nu då?
-nå är på väg mot kajsa
-okej, hejdå

efter 5 min
-okej alltså jag kan inte hålla mig längre, men jag är i umeå å har kört vilse.


evelina, jag vill krama om dig.
å sen så vill jag att du lovar att vi hugger en gran åt mig i år också (kl 02.00 på natten i pyjamas å en slö jäkla såg å yxa)
KÄRLEK!

Kommentarer
Postat av: evelina

Åhh jag vill få sånna samtal av dig Emmsi :) saknar dig mest. Och jag LOVAR att vi ska hugga/såga gran mitt i natten OM du lovar att bättra på ditt tålamod ;) hahahahaa.

2008-09-24 @ 10:57:30
URL: http://evelinaenglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0