torsdag

efter att jag hade kollat på siffror i 10 timmar igår kände jag att det var dags att fira lill-lördag lite. så john john kom hit å smuttade lite också. jag visade honom mina karatekunskaper å sånt. och så hade vi löpartävlingar. ringde min bror och sa att jag hade fått något å ögat: -E.T phoooooone hooooome ;) gungade (eller snurrade) lite på torget å slog i skallen, drog en keskiviiko (?) makkara (?) på shell. var dock nå fina fenor som saknades om d skulle ha varit som det brukade.

sen somnade jag.

vaknade av att pappa ringde å sa HÅPP ÅPP (jag har till och med snooz på pappa: -ring mig på 10 igen. -okej)
kände att det var nå mysko med skulderbladet då jag vaknade, men tänkte att det går väl över. efter någon timma vid datorn på jobbet var min arm helt bord domnad typ. osman gjorde ett tappert försök med massage å en björnkram. :)ringde efter en som kunde knäcka till mig å for dit. han kände på ryggen å nacken å d å sa att min rygg mår inte så bra -NÄHÄ! 5 låsningar, endast nacken! sen tappade till och med han räkningen på hur många han knäckte till i ryggen sa han. domningarna for bort iaf och fick nå bra ryskt av karin som jag smorde in mig med.

sen när jag kom hem blev linnex å tomtarna på axlarna mina bästa vänner.
har sett idol och spelat tv-spel med john john. behöver jag ens säga vem som vann ;)

nä, mina fem alarm och min pappa ringer på några timmar. bäst å lägga sig med tomtarna nu.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0