lördag

tändstift=propp. blev diskussion på leikko idag.
sen så har pappa å sami skrattat åt min innebandy karriär.

sen gick jag hem och tänkte. drog å handlade. hem å tänkte lite till.
drog till mörten. prata om att hon ska stressa ut sina grannar så jag kan bli hennes granne. (blev inge hus för henne för hon måste sitta som quasimodo isf) vägg i vägg. snackade vad vi ska ha för koder, hur många gånger vi ska knacka för var sak:
e: -3 betyder maten är klar, 2 betyder dags för cigg
l: -5 betyder kan ni vara lite tystare......mmm......och 200 beyder DET BRINNER I MITT KÖK. HAHA

vi såg på hästhoppning och fick lektion i det också. sen fick jag veta att folk betalar 500 miljoner, MILJONER för en häst. vansinne.


nä, måste försöka sova iaf.




Kommentarer
Postat av: Liso

Haha är du besatt av miljoner

2009-02-22 @ 08:29:24
URL: http://nilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0