vad har då hänt på sistone?

jo jag har:
ätit godis
träffat emppi
varit på sillens kalas
räddat sniggo från brännbart
alltså har jag gett ett husdjur åt lisa
och så har jag:
saknat evve
sett tatueringar i sömnen
jag har blivit påmind om hur vin smakar
sen så har jag:
känt mig som den blondaste tjejen i världen
insett att jag måste färga min utväxt
funderat över om john john, uffe och jani har rätt
eller om det är sofia och lisa
och sen insett att john john älskar att göra mig nervös


och inser just att jag måste hoppa i duschen nu om jag ska infinna mig på jobbet klockan 6.

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

är du upptagen eller singel vackra du?;)

2008-04-17 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0