sliten sill

på fredag kom jonnis å frida hit. spelade boll på gatan och drack. jag var full redan kl 18 typ. och blev ju inte mindre full efter det. fick ett infall på kvällen - JAG SKA SE TAKIDA. styrde upp skjuts till kalix. tack till tappen å gänget! å sen från kalix till pite. jamen vad händer då, det som inte får hända?! punktering. jomen visst! jaha, missade takida. for på max å käka. sen hem.
lördag blev det kräftor hos lisa (jag åt upp typ alla) å drack å d. spelade bond mot john john (är typ livrädd det spelet nykter. men i fyllan gick det nog bra ?!) nåväl. men bara så ni vet SÅ VANN JAG HEEEELA TIDEN MOT JOHN JOHN ;)
haha. sen var det dags för nå raggarklubb. kom dit. kände lukten. och fick ännu ett infall - JAG SKA TILL KALIX. och mycket riktigt. dit for jag. och måste ha tänkt att jag gärna vill gå omkring i nå klackade skor å klänning idag och utan bil å d. nå men det löste ju sig. gick omkring i syrrans 2 storlekar för stora flip-flop då. klev upp med syrran å stina KL 10.00 en söndag!
nåmen nä. och sen efter ha legat ute ett tag drog jag till kenny (och fredde :P). somnade på soffan å sov jävligt gott.
sen ringer jonna och säger att hon står på parkeringen. så upp å hoppa å fara till happis. spela bilbingo. jäkligt skönt var d. låg ute på en filt å d. vann dock inget då. (var inte så oväntat heller)
sen har vi fördrivit tiden med att köra runt överallt och ingenstans typ. drog sen upp till sillen å prata drömmar och sånt.
och nu är ja hemma och ska sova. typ.


Kommentarer
Postat av: Ewe



Jag är riktigt nöjd faktiskt :)

2008-07-28 @ 15:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0