maskerad?



nä, men kolla john va ja hade på mig

nä, ska man kanske försöka sova nu innan sillen ringer eller skriver att jag ska ringa henne. var me varandra hela dagen igår. men ändå prata vi hela natten så min sömn inatt bestod av endast typ max 2 timmar.
oj fan, kom på, ska ju hämta henne imorgon också (lugn sillen ja hade som inte glömt, men kom som bara på) jag glömmer aldrig min sill. å för besväret? (eller jo besväret är bara att det är oskönt å stiga upp tidigt. men sen när jag ser en nyvaken sill som e snyggast för d glömmer jag tröttheten och bara tjatar om snyggheten. ge mig ett glas vin också vettja) att häma henne därute (?) i vouno, eller var det voooåååånoooo?, så ska jag få en rosa klänning som jag än en gång ska gå hemåt i med bestämda steg (så rumpan studsar)

okej. nämen god natt
eller nä, ja mena, hehehejrå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0