midsommar å d

japp å d var som nå lördag eller söndag å d.
jävligt kul kväll på fredag.
kände kärlek å d. (sillen som har lärt mig)
ringde pappa typ 5 på morgonen:
-pappa, sover du?
-det var den jävla dummaste frågan jag fått kl 5 på morgonen. klart jag sover!
-jaja, men kan du komma och hämta mig. jag vill hem!
och han kom! älskade pappa <3


igår blev det också nå dricka. men nått organ eller nå mådde inge bra så jag gick, med bestämda steg hem.
har vaknat inatt i duschen å sen blev det någon annan historia som jag inte orkar med.

idag har det varit en jävligt kul dag. har garvat som fasen :)
fasen, inte konstigt att man gillar happis alltså.

nä, nu nå säng å d så jag orkar upp kl 5. natti natt

Kommentarer
Postat av: lisa

ja med bestämda steg och skumpande nice ass gick du hem!! vi såg!! och d...

2008-06-23 @ 08:53:50
URL: http://dahlskoog
Postat av: Emilia

Haha Emma. Inte trodde jag att du av alla skulle bli Happisbo. lite fränt ändå ;) Minns så väl hur jag blev "mobbad" över hur jag sa Äckligt och hÄst ;) kram/Emilia

2008-06-30 @ 00:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0