torsdag

alltså.


något fel är det då:

är hur trött som helst typ hela tiden

jag har ätit frukost 2 ggr den här veckan

jag dricker knappt nå tjurar mer

jag vet då vad evelina tänker nu: SKALLE!


sen har jag vaknat typ 9 imorse. fatta KLARVAKEN (=SKALLE)

tvättade lite

såg snö ute, blev lycklig och var tvungen att gå ut och röka bara för det

sen drog jag till kalix:

snackade lite i sömnen på någon ansiktsbehandling

fixade lite uti lägenheten. grät lite inombords (evve, hur mycket mys och kul har vi inte haft där?! julgranen, dagboken, mögelsås, x antal balkongtimmar. kan fortsätta i evigheter)

for hem å käkade, grillat. hur gott som helst

sen gjorde jag en bra affär med pappa

for sen hit till happis

har varit med världens finaste kille

å nu ska jag försöka sova. natti


Kommentarer
Postat av: evelina

åhh emmsi vi får tänka så här att den här julen kommer bli precis lika mysig + att vi får fira nyår 2ggr iår ;)

2008-11-14 @ 10:43:23
URL: http://evelinaenglen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0