ansvar

har varit ledig idag, skönt att få ligga kvar i sängen å dra sig lite :) jonna gumman har sovit här inatt.. så igårlåg vi och såg dagboken.. alltså så sjukt bra film. Jag bara älskar den filmen! och gråter alltid lika mycket, gång på gång..

och nu har jag suttit och tittat på "hitta hem", mina tårar rann.. gud vad jag tycker det är hemskt.. alla djur som bara överges.. ett djur är ett djur.. ett djur har också känslor.. fan vad hemskt, hur kan man bara överge dom!? jag blir så arg.. när man skaffar djur innebär det ett ansvar.. åhh..men jag tror att många inte fattar vilket jobb det är..
well well..

nu måste jag torka bort mina tårar och springa ner i tvättstugan å hänga tvätt..





jag hoppas du lyssnade åt mig också evelina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0