KÖR TILL SESKIS NU

-hej det är emma
-hej, jo du, jag vill köpa din bil
-jaha, öhh, ja
-ja alltså, jag är handikappad och har ett säte som bara passar den där årsmodellen
-okej
-ja och du får 78000 för bilen om du kör hit den till seskis nu på en gång (jag begär 58000)
-öhhh okej
-ja, så blir det affär? jo just det, men du får inte pengarna förrän 2 januari. jag får pengar då
-öhh, okej
(här tog jag till min smarta sida)
-men hur är jag säker att jag får pengarna då?
-ja hördu kom in till mig så ska du få se att det är inte pengar det handlar om. jag har stereoutrustning för 500000
-okej, ja men du jag är på hockey nu, så kan vi höras sen?
-ja då tycker jag att du far direkt från hockeyn raka vägen hit
-nä, men hör av dig sen
-blir det affär?
-nja, nå jag vet inte

jag och sillen satt sedan och planerade vad jag skulle göra med pengarna.
men hasse och monika gjorde sen så drömmarna föll.

var ju någon som drev. men jag fick ju iallafall vara lycklig ett tag.

kanske man skulle ta och kliva upp snart (lugn skalle, jag har faktiskt varit uppe imorse)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0