fredag

och hemma i kalix idag.. fasen, var upp till min lägenhet å hämtade post.. jag saknar den faktiskt.. :( men men..har det bra i happis faktiskt :)
har sovit hos lisa med henne (och emil) nu i 2 nätter. Och JA, jag hörde emil. hujja. Jag vill spirra (finsk uttal) i lisas lägenhet. skulle vara coolt. men ingen vågar. inte för att jag tror att jag skulle kanske våga heller. men ändå. :)
och vad har mer hänt? inget tror jag.. på söndag kommer iaf pappa å fixar lite i lägenheten.. förhoppningsvis kommer allt på plats då..
nä, nu blir det nyborg, ska till farmor en sväng, å tror jag ska svänga förbi farfar också en sväng..

nåväl. heippa.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ooo jag skulle också vilja hälsa på farmor och så lilla faffen =) Puss

2008-02-10 @ 15:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0