tack för kaffet



min och evelinas dag började inte så spännande..
har legat hemma til typ kl 17 (vad vi gjorde mellan typ 10-17 kan ni läsa i det tidigare inlägget) då vi bestämde oss för att fara uten sväng. Jepp, for och käkade å sen efter det for vi på graven.. idag var det dock inte så fridfullt som jag brukar tycka att det är. evelina och jag skrämde upp varandra. en ren kom springandes, en man kom gåendes. vi pinnade på till bilen. körde sedan runt i vårat samhälle i x antal minuter. for en sväng till therese och surrade och när vi sedan skulle därifrån fick jag bita mig hårt i fingrarna för att jag inte skulle kidnappa saga. sötare unge får man leta efter! Efter detta besök bestämde vi oss för att fara till storstaden haparanda, eller rättare sagt till lisa. kaffe? -Ja, tack! (dock äckligt som f*n, 2 skedar fick jag i mig. vill lära mig dricka, så jag kände att idag skulle jag prova. men kan säga att jag tror aldrig jag kommer börja dricka det. ve och fy!) Efter prat i x antal timmar började vi våran massage-färd hemåt.

Tack för kaffet!

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0