det är som om jag får nypa mig i armen flera gånger om dagen för att fatta.

idag försov jag mig två, eller egentligen en, timma. sånt är jobbigt. tur jag är uti julen så det gjorde som inget. men ändå.
sen var jag nervös på morgonmötet för barreus satt bakom mig och lekte med kniven.
lisa har knåda uti mig och sagt dra upp, dra bak och dra ner, och så skulle jag tänka som om jag vore en julgranskula som hängde. jag försökte, men kunde tydligen inte.
svarat på typ 100 frågor.
ätit, pratat och skrämt lotta. (okej, var hon som började)
blivit skrämd av jari och en kund. (inte lite heller)
sen gjorde jag henka lite lycklig då jag kom med nå julkulor till han. (tror dom ligger i brännbart nu)
och carina har gått runt och sagt att jag strålar.

jag är kär. ♥


Kommentarer
Postat av: Elin r

Du är så positiv nu förtiden, man blir glad av din blogg :) Hoppas kärleken varar!

2008-11-21 @ 10:32:36
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se
Postat av: Irina

Vad glad jag är för din skull gumman :) Tänk dig bara ett år tillbaka, fan vad långt både du och jag har kommit :)

2008-11-22 @ 07:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0