alltså?

funkar spärren? tror knappast det, eftersom det är samma läsar antal!?

lipat till idol i vanlig ordning, sen packat. typ2 dagar kvar nu ;)

sen har jag haft ett minst sagt roligt samtal med john john. om att det är dyrare att leva som tjej, dock vad som skrevs upp på listorna behöver jag inte skriva här ;) haha

sen har mörten fått mig och skratta jävligt mycket:
DOOOOOORIS!!! hahaha
vilken fisk? hahaha


nä, bäst och iaf försöka ta sig i säng. mörten ska försöka få upp mig i tid. vi får väl se om hon lyckas. imorse försökte båda hon och mamma. men båda misslyckades :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Den funkade igår men idag behövs de inge lösen. Puss

2008-10-01 @ 15:44:31
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0