det här om julkänsla

kommer aldrig glömma känslan jag fick för ungefär 7 år sedan.

mamma hade stoppat upp ljusstaken i fönstret. den röda. syrran hade en vit och min bror hade en snögubbelampa. så var det varje jul.

kommer aldrig glömma den jul-mys-känslan jag fick då jag vaknade. ni vet sådär att man riktigt känner sån där julkänsla.


fick värsta julkänslan när jag vaknade för några dagar sedan. vet inte varför, men den bara kom. men så dog den efter 2 sekunder.


idag på jobbet fick jag en:


jag: -åhhh, jag fick värsta julkänslan

emma: -MEN KONSTIGT DÅ NÄR DU SITTER Å PLANERAR JULEN

hahaha

jessica: jo alltså jag fick också, fast typ igår tror jag, när jag vaknade

jag: -åhhh, det är så myyys

jessica: -jooo

jag: -men jag fick inte ens känsla när jag åt lussekatter i juli, det satt bara jäkligt bra i smaken

typ alla: -vaa? i juli?

jag: -jo, jag gnällde på lisa (läs mörten) att hon skulle baka det

hahaha


när ja bodde hemma började jag alltid gnälla på mamma att hon skulle börja baka det i oktober typ. alla idiotförklarade mig. men mamma brukade lyssna å göra.


MÖRTEN! dags å baka nu va ;)?!



nä, nu ska jag ta å hoppa in i duschen. sen blire idol å så hoppas jag på att john john inte bangar ett glas vin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0