historien om Emmsi på piercaren's bord

Jag tänkte passa på att göra ett litet gästbloggande här i min kära emmsis blogg när jag ändå är inne och fixar ;)
Om ni vill veta hur emma såg ut innan hon gjorde revolt och pircade sig i läppen så kan ni kolla på före och efter bilderna här nedanför ;) Egentligen skulle jag även vilja berätta historien om emma när hon satt på piercaren's bord och lipade som en sill. Det är nog bland det roligaste jag har varit med om ;) hahaa. Men jag tror att min kära emmsi skulle bli arg på mig då, och det vill vi juh inte :)



Love u Emmsi ♥

Kommentarer
Postat av: Jonna

men gud vilken fin blogg och vilka fina foton..vackra Emma :) love

2008-09-20 @ 19:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0