måndag

klockan är typ 13 strax å alltså jag har hunnit mer än vad jag borde.
vaknade kring 06.45 (tror evve å lisa är stolt över mig nu) å for iväg med bilen, gick sen hem. okej det var inte 3 km, men imorse kändes det som det iaf. tog på mig långkallingar, brallor, 3 tröjor, jacka, mössa å vantar. (trodde det skulle vara kallt) så fick gå svettandes hem typ. har hunnit med å städa (okej inte riktigt klart, men ändå), tvättat, ringt jäkligt många samtal, ni vet såna där tråkiga som man alltid skjuter upp som adressändring, kollat mina försäkringar å lagt till en massa (säkert blev jag lurad), läkaren å sånna jobbiga saker. men nu är det ur världen.
nu ska jag hoppa in i duschen å fortsätta mina ärenden i storstan happis här nu.
heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0