så vad har hänt?

jo.

jag har tagit farväl (på riktigt) av min älskade farfar.
var det jobbigaste jag har varit med om.
men jag vet att han har det bra nu.
efter sig lämnade han för alltför många ledsna.


på fredag kände jag att det var dags för lite frisk luft.
så for upp till min sill (som jag saknar mest hela tiden)







en bra sammanfattning på helgen hittar ni på:
dahlskog.blogspot.com
var guld att få träffa sillen



idag skrek min kropp håpp åpp redan vid 8 snåret.
jag var chockad.
ringde mörten och vi bestämde oss för en morgonpromenad.
gick till henne och såg spindelnät i hennes blomma.
så for på ikea och skulle köpa en ny blomma. kom ut därifrån med 5 och massa annat.
sen for vi å var hästisar.
jag red helt själv. behöver jag säga att jag dallrade!?
men kul var det.
sen har vi hållit på med lite hemligheter ;)





okej.
men god natt.
eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0