helgen

i fredags for jag, samuel å min bror iväg mot gällivare för att hämta en ny bil åt mig.. å på hemvägen hände en sak som var fruktansvärt hemsk.. :( typ 3 mil från gällivare körde jag ihjäl en hund :( var tre hundar på vägen, smällde in i två stycken, och en dog.. var så jävla hemskt.. blev i världens chock.. ringde polisen och bara grinade och grinade.. skulle sedan gå in i huset som stod vid vägen.. men ingen var hemma.. skulle då fara till huset bredvid, men då kom ägaren hem.. var jättehemskt att berätta vad som hade hänt.. just det där skriket som kom från hunden som dog var bland det värsta jag har varit med om.. som tur var så vände samuel om och kom dit och tog hand om allting.. kunde knappt prata så mycket som jag grät.. å hade inte min bror varit med mig vet jag inte hur jag hade klarat mig.. samuel och linus.. TACK <3 jag kan säga att detta är inte vad man vill att ska hända en.. :( hundarna hade tydligen öppnat altan dörren om smitit ut.. :( fyyy.. kan inte tänka mig hur ledsna ägaren till hunden ska vara :( polisen sa till mig att jag absolut inte ska ha skuld för vad som hände, och det hade ägaren sagt till samuel också att jag inte ska ha det.. men jag lovar, jag känner det! fick inte heller gå och kolla på hunden som dog.. hade inte klarat av och se den sa dom.. hujja! :´( på vägen hem gick det inte fort kan jag säga.. inbillade mig hela tiden att det var djur vid vägkanten.. :(

sen på kvällen hade jag och några av mina underbara arbetskompisar tänkt gå ut.. var inte så sugen på det kan jag säga.. men dom sa att jag skulle komma för att tänka på något annat.. efter några timmar av tänkande for jag iaf väg mot happis.. hade väldigt skoj :) å sen också väldigt, väldigt mysigt ;) sen igår blev det också att dricka lite.. dock for vi inte ut på krogen, men var väldans trevligt iaf ;)

och nu idag for jag å john in på ikea en sväng å handlade lite, innan vi begav oss mot kalix.. har varit på middag hos farmor och farfar.. dock utan farfar då, men måste ändå nämna båda.. är ju så van vid att säga båda :(

nåväl, bortsett från den tragiska händelsen i fredags så har jag haft en underbar helg ;)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Elin

Förstår att det kändes tungt men som sagt så ska du inte känna någon skuld, för du hade ju inte kunnat göra nå annat.

Det blir liksom farmor och farfar bara utav sig själv, känns så konstigt att det inte är så nå mer :/ Och du vad kul att vi får fira jul ihopp i år också :)

Kram

2007-12-10 @ 14:21:44
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se
Postat av: Bellaw

Jag hörde vad som hänt av din syster,din stackare och det är inte alls ditt fel! ! Synd på krogen till jul;-)Puss

2007-12-10 @ 22:54:10
URL: http://bellaw.bloggagratis.se
Postat av: Elin

Uppdatera :)

2007-12-20 @ 14:20:47
URL: http://elinrydberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0