mys å tårar

vaknade idag och fick värsta mys-känslan i kroppen då jag såg snön ute :) och dessutom hade jag ju fått kramats med jonna hela natten :) på väg mot jobbet lyssnade vi självklart till låten Tidvis med Lars Winnerbäck som nu har blivit "våran" låt.

På jobbet blev det tårar, min älskade vän jonna hade sin sista dag idag på jobbet.. hur ska jag nu klara mig?! ingen som jag kan kalla på genom varuhusets högtalare, ingen som jag kan känna mig virrig å klantig med, ingen som jag kan öppna mig för, på det där sättet jag kunnat med dig å ingen att snacka så mycket strunt med som dig, å ingen jonna som sover här mer så man kan ha mys kväll å sällskap med till jobbet.. Åhh.. HUR SKA JAG KLARA MIG!? Jag vill inte ens börja fundera.. tur att man har andra bra människor runt omkring sig på jobbet, men du kommer att fattas.. lilla gumman.. :(
å tårarna kunde ju självklart inte hålla sig inne.. å jag vill inte ens börja fundera över hur det kommer att vara på lördag.. :)

KOMMER SAKNA DIG GUMMAN!


Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-11 @ 18:25:02
URL: http://www.FashionWay.se
Postat av: Jonna

Älskar dig gumman !!! Saknar dig redan...Kramar!!

2007-11-12 @ 02:45:30
URL: http://mizzjonna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0