tisdag och ledig

tisdag idag, snart torsdag.. hur ska jag klara mig på jobbet utan jonna gumman från och med torsdag?! du måste ju förstå att du inte kan  lämna mig såhär :) å sen den 1 december blir det också massa ändringar.. åhh :/ det kanske är nu man ska tänka på flytt :) nä, har tänkt att efter denna sommar då sticker jag :) tänkte att jag ska jobba typ hela sommaren så man har massa pengar å så..

förövrigt börjar jag bli less mitt hår, eftersom typ alla har samma frisyr just nu.. funderar därför på om att slänga i lite hår :) fast då måste mitt få växa ut lite, å vi får väl se hur d går med det :)

nä, nu ska jag fixa sig lite här va :) heippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0