världen är allt liten

haha. fy fasen så kul :) evve skickade en bild på en som gick i hennes klass.. hon sa ju då självklart att han var en snygging ;) så när jag ser bilden framför mig så utbrister jag; "-det är ju madrassmannen!, samma t-shirt å allt!" evelina tittar en extra gång och utbrister "-Ja, men va fasen, det är ju han". Så alltså, den snygga madrassmannen går i evelinas klass! :) (ni som var med på yran förstår :P) ja voi voi.

ja och sen ska jag nu ta å ringa evelinas lärare och säga att dom måste ha tenta sista helgen i oktober ;)

"EMMSI SKA TILL UMSI!"
 

nej, nu duschen, sen ska jag försöka orka köra till lule.. får se hur det går :)


pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0