tillbaka i karlstad ;)

Yes, då var man här igen :)

Är så himla mysigt här.. Kom hit i måndags, gick bara på stan en sväng då sen upp på hotellrummet, duscha å gick å la mig å kolla tv å så.. igår var då första dagen i huset.. guuuud så fint hus det är alltså.. voi voi.. men men.. så tyckte nog alla om vårat hus i början också :)

å förresten, hörs det så himla mycket att ja kommer från norr alltså.. typ 2/3 av kunderna jag hjälp säger; "-Du är från norrbotten va?!" haha.. :)

nåväl nåväl.. har varit ut en sväng ikväll.. varit å käkat lite, druckit några cider, blivit uppraggad av en 45 taggare, dansat osv osv. å nu sitter jag här på rummet.. blev så lycklig när jag hittade ett trådlöst nätverk nu :) tur ja tog med datorn ;)

nä, nu bädden, en dag imorgon oxå.. det går rykten om att den stora festen är på fredag ;) Wieeee :)

natti natti. pusshej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0