alltså hallå

skulle just göra middag, 2 ägg, ena gick sönder, men orkar fasen inte koka nytt.
jag är motarbetad.

har varit på jobbet kl 6 imorse. hallå kl 6!? nåväl, var då väldans skönt att gå hem kl 15 iaf. men nu är min rygg väldigt trasig.

jag har dåligt samvete över att jag är så dålig på att höra av mig till alla. snälla. vet bara om att jag inte har glömt er.
jag har dåligt samvete för att jag ska fara bort på min systers födelsedag och då jonna har party. ,men jag behöver det verkligen.


nä, nå nu nå så ja, ja heippa.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fint du har gjort Emma! :) Hurrö kom nu till Kalix så vi hinner umgås mera, blev ju så kort när jag kom, får ta en heldag här snart tycker jag! :)

2008-04-16 @ 15:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0