torsdag

fy fasen. tandläkaren var lika hemsk som jag trodde. dock böla jag inte det första jag gjorde då jag märkte att en bekant 25 årig tjej var sköterska. men kunde inte hålla mig länge- tandläkaren tog fram nån jäkla grej som jag ifrågasatte vad var. men nej. inget svar. tills jag tog bort den ur käften å fråga igen.
-öhh. nä, men vi ska bara sätta den här, typ elpistol mot din tand å kolla om den lever.
okej. nu börja ja böla. och kan säga att det var INTE skönt.
gick därifrån med ont i käften, 700 kronor fattigare, pencillin å nå jäkla annat grejs som kan få maten att smaka skit.
okej jo men nä. jag bara älskar tandläkaren.

hem å pussa lava lite.

sen lite lunch å prat med jonnis.

sen optikern. har jäkligt mycket beslutsångest om vilka jag ska välja.

sen middag å prat hos älskade gunnel.
-emma, ta nu lite mer mat
-nä, jag är proppmätt.
-men ät nu
-men kolla hur stor mage jag har fått
-nämen sluta nu. det där hullet behöver du om du ska jobba helg
haha. hon är så söt :)

sen försök att se på maries bebis. men inte hemma
drog till en annan jäkla sötunge; saga. sötare unge får man leta efter säger jag ju bara!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPA

nä. och sen hem till happis.
å har just kommit hem från en raggarsväng med raggarlisa å killarna.

Kommentarer
Postat av: Emsi

mmm bebis. Finns inget godare. Mumma =)

2008-08-08 @ 00:07:20
URL: http://www.metrobloggen.se/deltadeltata
Postat av: Theresan

hehe apa låter så himla roligt när hon säger :)

förresten, beklagar sorgen. kram

2008-08-12 @ 22:08:32
URL: http://theresan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0