vad gör du nuförtiden?

jag är less på att fortfarande läsa om den omtalade rullstolen.

for hem från jobbet tidigare. hyppo som man är så trodde jag det var blindtarmen. men det var fel sida. och som vanligt har jag googlat på vad det kunde vara. nå efter nå tabletter, varma tomtar och en liten sovstund i duschen så har det mesta gått bort.

ska vänta ett tag till. sen ska jag nog fara till kalix och hämta min nya tele. vette tusan om jag kommer tycka om den. jag är skeptisk. ja just det sen ska jag lämna lite grejjer åt pappa anders, han råkade handla lite för mycket på ikea idag.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kommer att tycka om den Emma :-)

2008-12-09 @ 22:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0